Kuusamon Eläinklinikka täyttää heinäkuussa jo 7 vuotta! ![]()
Aika on mennyt siivillä. Iso kiitos kuluneista vuosista kuuluu kaikille asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneille! ![]()
Eläinklinikka lomailee tänäkin vuonna synttärien aikaan eli klinikka on suljettu ajalla 20.6.-12.7.2026. Olemme normaalisti tavoitettavissa taas alkaen ma 13.7.
Nähdään Nuottatiellä!